Bullish! Bitcoin koers pakt hoogste maandelijkse sluit OOIT!
Bitcoin heeft de hoogste maandelijkse sluit van een candlesticks ooit bereikt op de maandelijkse (Figuur 1 grafiek beneden) Daarmee sloot het hoger dan de $61.357 van oktober 2021. Dat gebeurde ook met oplopend volume en suggereert meer groen voor bitcoin. De bullmarkt is nu niet meer te ontkennen. Wel is de maand maart 2024 groen afgesloten en maakte een zevende groene maand. Dit doet bitcoin bijna nooit en iets van een correctie zou zeer gezond zijn. De candlebody van maart is ook kleiner dan die van februari en suggereert dat het bullish momentum iets afneemt. De trend is nog wel naar boven en hoe de koers op korte termijn zal verlopen zal afhangen van de wekelijkse die hieronder zo wordt besproken.

Op de wekelijkse grafiek beneden (Figuur 2) is te zien dat de koers consolideert in een evenwicht patroon. Deze kan beide kanten op uitbreken. Als die omhoog uitbreekt dan zit de koers zo op de $80.000 – $85.000. Bij een uitbraak naar beneden kijk ik naar de $58.000 en de $50.000 – $52.000. Dit zou een welkome afkoeling zijn zodat de bullmarkt daarna gezonder kan hervatten. Bij de $50.000 – $50.200 zit ook de golden pocket regio en loopt ook de 20M, beide sterke steunpunten.

Deze analyse is gedaan door John Van Meer van de debitcoinconsultant.nl
Geen financieel advies. Blockchain Stories biedt uitsluitend educatieve en informatieve content. Crypto assets zijn zeer volatiel en je kunt je volledige inleg verliezen. Doe altijd je eigen onderzoek. Lees onze volledige disclaimer.
Affiliate vermelding. Sommige links op deze site zijn partner/affiliate links. Als je je via zo'n link aanmeldt bij een partner, ontvangen wij mogelijk een commissie, zonder extra kosten voor jou. Dit beïnvloedt nooit onze berichtgeving. Lees onze redactionele richtlijnen.