Blockchain Stories
vrijdag 26 juni 2026 BTC -- / --
🔍

Binance brengt goed nieuws naar buiten voor altcoins, waaronder WIF

Maak Blockchain Stories een voorkeursbron op Google
binance brengt goed nieuws naar buiten voor wif
binance brengt goed nieuws naar buiten voor wif

De grootste crypto exchange van de wereld, Binance, brengt een belangrijk nieuwtje naar buiten voor zes altcoins; er worden nieuwe handelsparen toegevoegd, waardoor handelen in altcoins makkelijker gaat worden. Eén van deze altcoins is de populaire WIF.

De meest recente aankondiging betreft de volgende zes altcoins:

  • Dogwifhat (WIF)
  • Alpine F1 Team Fan Token (ALPINE)
  • FC Barcelona Fan Token (BAR)
  • Manchester City Fan Token (CITY)
  • NEOTokens (NEO)
  • CryptoSaga (SAGA)

Binance en Shiba Inu

Binance is steeds meer bezig met altcoins. Naast dat ze veel crypto coins makkelijker verhandelbaar maken, ondersteunen ze ook altcoins. Zo zijn ze recentelijk volop bezig geweest met het ondersteunen van de memecoin Shiba Inu (SHIB).

In het begin vonden ze Shiba een te volatiele coin om verhandelbaar te maken, maar inmiddels hebben ze besloten dat Shiba aan de strikte standaarden voldoet. Verhandelbaar worden op Binance zal veel goeds betekenen voor de memecoin.

De nieuwe handelsparen

Binance heeft aangekondigd dat er verschillende cross en isolated margehandelsparen op de markt zullen komen. Hieronder staat een lijstje met de handelsparen die ze toe gaan voegen:

  • ALPINE/USDT
  • BAR/USDT
  • CITY/UST
  • NEO/USDT
  • NEO/USDC
  • SAGA/BTC
  • SAGA/FDUSD
  • WIF/USDC

Hierbij hebben ze de volgende statement gemaakt:

“Binance Margin omvat leenbare activa die marge overschrijden, zoals Alpine F1 Team Fan Token (ALPINE), FC Barcelona Fan Token (BAR) en Manchester City Fan Token (CITY), evenals meer FDUSD, USDC en BTC.

Een nieuwe rechtszaak voor Binance

Er is ook minder goed nieuws vanuit Binance te horen. De hogere rechtbank van Ontario heeft groen licht gegeven voor een rechtszaak tegen binance. De crypto exchange wordt ervan beschuldigd dat ze niet-geregistreerde crypto-derivaten verkopen. Daarnaast worden ze beschuldigd van het overtreden van de effectenwet.

De rechtszaak is aangespannen door Christopher Lochan en Jeremy Leeder, die beweren dat Binance aan duizenden particuliere handelaars crypto-derivaten heeft verkocht zonder dit te registreren bij de Ontario Securities Commission.

Op 19 april kreeg de motie akkoord, waardoor de rechtszaak verder kon gaan als een zogenaamde ‘class action’ rechtszaak. Dit betekent dat een grote groep mensen vertegenwoordigd kan worden zonder dat iedereen individuele stappen hoeft te ondernemen.

Wij zullen jullie op de hoogte houden van de laatste updates van deze rechtszaak!

Vat dit artikel samen met AI

Geen financieel advies. Blockchain Stories biedt uitsluitend educatieve en informatieve content. Crypto assets zijn zeer volatiel en je kunt je volledige inleg verliezen. Doe altijd je eigen onderzoek. Lees onze volledige disclaimer.

Affiliate vermelding. Sommige links op deze site zijn partner/affiliate links. Als je je via zo'n link aanmeldt bij een partner, ontvangen wij mogelijk een commissie, zonder extra kosten voor jou. Dit beïnvloedt nooit onze berichtgeving. Lees onze redactionele richtlijnen.

Meer Binance Nieuws

Meer nieuws ›