Blockchain Stories
vrijdag 26 juni 2026 BTC -- / --
🔍

Binance wil begin 2025 dienstverlening in VS hervatten

Maak Blockchain Stories een voorkeursbron op Google
binance wil begin 2025 dienstverlening in vs hervatten
binance wil begin 2025 dienstverlening in vs hervatten

Binance. US, de Amerikaanse divisie van de wereldwijde cryptobeurs Binance, heeft aangekondigd dat het van plan is om begin volgend jaar opnieuw diensten in Amerikaanse dollars aan te bieden. Dit nieuws werd bevestigd door interim-CEO Norman Reed in een blogpost op 18 december.

Volgens Reed is Binance. US nu ‘dichterbij dan ooit’ bij het herstellen van USD diensten en heeft het als doel deze cruciale stap aan het begin van 2025 te realiseren. Hij benadrukte ook de ambitie van het platform om zijn positie te versterken als een toonaangevend cryptoplatform met lage kosten en hoge beloningen.

“Naast de terugkeer van USD zijn we vastbesloten om onze reputatie als het beste cryptoplatform voor lage kosten en hoge beloningen te verstevigen,” voegde Reed eraan toe.

De verklaring van Reed volgde op eerdere opmerkingen van Binance CEO Richard Teng, die tijdens een interview op 9 december aangaf dat het nog te vroeg is om te speculeren over een mogelijke herintrede van het platform op de Amerikaanse markt.

With 2025 on the horizon, our teams are hard at work building a comeback story for the ages. Norman Reed, our Interim CEO, reflects on the past year and shares his outlook for 2025—including a small update on USD services. Learn more 👇 https://t.co/BvbGGosSlg

— Binance.US 🇺🇸 (@BinanceUS) · December 18, 2024

Een nieuw hoofdstuk voor Binance in 2025

Reed liet doorschemeren dat 2025 een cruciaal jaar zal worden voor Binance. US, waarin het bedrijf nieuwe producten en samenwerkingen zal introduceren. Het platform is vastbesloten om zijn aanbod te verbeteren en zich verder te ontwikkelen binnen de cryptosector.

“We maken gebruik van nieuwe en impactvolle partnerschappen om onze beursinfrastructuur te verbeteren met uitgebreide opties, nieuwe wallet oplossingen en andere voordelen,” schreef Reed.

“Ik geloof er sterk in dat 2025 een doorbraak wordt voor Binance. US, en onze teams werken hard aan een comeback. Ik nodig iedereen uit om zich bij ons aan te sluiten om Binance. US naar het volgende niveau te tillen”

Reed onderstreepte verder dat het platform zijn gebruikers onverslaanbare functies blijft bieden, zoals 0% commissie op Bitcoin handel via BTC/USDC. Momenteel ondersteunt Binance. US de handel in 160 verschillende cryptocurrencies en biedt het staking-mogelijkheden voor meer dan 20 activa.

🚀 Big news in the crypto world! https://t.co/i2N5Nx1sCi is planning to restore USD services by early 2025, according to Interim CEO Richard Teng, who cautions that it’s still early to discuss the specifics. Stay tuned for updates! #BinanceUS #CryptoNews #Mercex #MercexNews

— Mercex.io (@mercex_io) · December 19, 2024

Uitdagingen en herstel

Binance. US werd in 2019 opgericht met als doel een gereguleerde cryptobeurs te zijn voor Amerikaanse gebruikers. Echter, in juni 2023 kreeg het platform te maken met juridische problemen toen de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (SEC) een rechtszaak aanspande. De SEC beschuldigde Binance ervan Binance. US niet te registreren als een legitieme beurs.

Kort na deze aanklacht stopte Binance. US met het accepteren van stortingen in Amerikaanse dollars, hoewel het later een tijdelijke oplossing vond. In oktober 2023 kondigde de beurs aan dat het zou transformeren naar een ‘crypto-only exchange’ en stopte volledig met de ondersteuning van USD transacties. Dit kostte de beurs veel klanten, die overstapten naar andere exchanges.

The SEC has taken to using extremely aggressive and intimidating tactics in its pursuit of an ideological campaign against the American digital asset industry. https://t.co/AZwoBOgsqS and our business partners have not been spared in the use of these tactics, which has created…

— Binance.US 🇺🇸 (@BinanceUS) · June 9, 2023

Daarnaast kwam de cryptobeurs in november 2023 tot een schikking van 4,3 miljoen dollar met de Amerikaanse autoriteiten wegens het schenden van sancties, betrokkenheid bij witwaspraktijken en het opereren als een ongeautoriseerde financiële dienstverlener. Het Amerikaanse ministerie van Financiën stelde als eis dat Binance zich volledig uit de VS zou terugtrekken. Ondanks deze tegenslagen kijkt Binance. US vooruit naar een optimistischer toekomst, met 2025 als jaar waarin het een hernieuwde start wil maken.

Vat dit artikel samen met AI

Geen financieel advies. Blockchain Stories biedt uitsluitend educatieve en informatieve content. Crypto assets zijn zeer volatiel en je kunt je volledige inleg verliezen. Doe altijd je eigen onderzoek. Lees onze volledige disclaimer.

Affiliate vermelding. Sommige links op deze site zijn partner/affiliate links. Als je je via zo'n link aanmeldt bij een partner, ontvangen wij mogelijk een commissie, zonder extra kosten voor jou. Dit beïnvloedt nooit onze berichtgeving. Lees onze redactionele richtlijnen.

Meer Binance Nieuws

Meer nieuws ›